Egy falat Budapest

Gasztronómia, Kultúra, Szórakozás Budapesten

Rólunk

2018. április 28. 14:06 - Darllenmaister

Kik is vagyunk?

 

-Mátyus Levente (17)

Egy kicsit magamról: Mátyus Leventének hívnak egy kis faluban élek Nyírgyulajban és már harmadik éve vagyok Nyíregyházán az Evangélikus Gimnázium diákja. Mindig is szerettem a gasztronómiát és és mivel imádok főzni, minden újdonságba belevágok és kitartó is vagyok ezt a három tulajdonságot összerakva született meg az ötlet, hogy milyen jó lenne egy blog ami bemutatja a legjobb helyeket a városba, de mégse voltam túl elhatározott, de kaptam egy indító löketet  és elkezdtem.

-Somogyi Benedek (17)

Pár mondatban összefoglalva: Somogyi Benedek, a Nyíregyházi Kossuth Lajos Gimnázium tanulója vagyok.
Régóta vonz a gasztronómia, éppen ezért próbálok minél több újdonságot megkóstolni, majd megosztani az emberekkel egy blog formájában.

 

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egyfalatnyiregyhaza.blog.hu/api/trackback/id/tr9213877820
süti beállítások módosítása