Egy falat Budapest

Gasztronómia, Kultúra, Szórakozás Budapesten

Ezt nektek is ki kell próbálni!

2018. március 25. 10:01 - Levente Mátyus

Nem találom a szavakat!


Nem is tudom hol kezdjem. Ez a hely megmarad az egyik kedvenc helyemnek. Eddig is mindig szívesen jöttem ide a hely a környék és a hangulat valamint az a tökéletes hamburger amit itt lehet kapni egyszerűen elképesztő!

Ott volt a szemünk előtt!


Igen, ez amiről most írok az a Meeting. Nyíregyháza egyik, ha nem a legforgalmasabb helyén található, ami nagyon kedvező a tavaszi nyári időszak miatt érkező turistáknak és az étteremnek egyaránt. Arra is tökéletes ez a hely, hogy ha valaki csak be akar ugrani egy jó hambira, nem muszáj jó időnek lennie, de ez a hely akkor is le fog mindenkit venni a lábáról. Mi is a legnagyobb hóban voltunk ott, de a hó kimozdított a rossz, punnyadt hangulatunkból.
Amikor belépsz az ajtón elkap a hamburgerek különleges illata, valamint úgy érzed mintha visszamentél volna az időben, nem is tudom mintha a vadnyugatot akarták volna keverni egy jó burgerrel. Lássunk néhány képet a helyről. 

Üljünk le és rendeljünk!

 

Többször voltam már itt enni, de csak most jöttem rá, hogy nagyobb ez a hely mint én gondoltam. Mivel van egy felső része is az étteremnek.
Ha neked kényelmesebb és szeretnéd látni mi történik az étterem előtt akkor nyugodtan ülj le a földszinten! De, ha te egy kicsit nyugodtabb helyre vágysz, ahol el tudsz beszélgetni a haverokkal, akkor tuti, hogy a galéria lesz a nektek megfelelő hely.
Mi többen voltunk ott, kérdés nélkül egyből a galériát választottuk. Megérkezésünk után 5 percen belül jött a pincérnő és kedvesen kérdezte, mit szeretnénk rendelni. Mindannyian úgy voltunk vele, hogy biztosan menübe kérjük a bureszt. Így is lett, én nem szerettem volna turbózni, extrákat kérni, ezért egy hagyományosat kértem, az úgynevezett "Laza" burgert. Az egyik barátom egy kicsit merészebb volt, ő bevállalta a "Full Laza" hambit. Összesen tíz hamburger küzöl lehetett választani. Az árak úgy változnak, ahogyan lesz menőbb a burger, az enyém 1190 Ft-ba került + 490 Ft volt a menü mellé, ami tartalmazott burgonyát és egy kis üveges üdítőt.  Én nagyon jól laktam vele, a barátaim közül sem panaszkodott senki, hogy még éhes. Ezért nem értem, hogy sokan úgy vannak vele, hogy nekik túl drága ez a hely, és ők nem adnak ki ennyi pénzt egy hamburgerért. Na most én szeretném megkérdezni, ha valaki elmegy egy gyorsétterembe és rendel magának egy hamburgert, akkor utána mennyire lesz még éhes, és hány darabot fog még rendelni, hogy jól lakjon? Valamint mennyi egészségtelen dolgot visz be a szervezetébe azzal? Itt a Meating-ben a hamburger húspogácsák 100% marhából készül, ezt rendesen érezni az ízén.

A burger felépítése alulról: mindkét oldalán tökéletesen megpirított buci, jégsaláta, lila hagyma, 10 dkg érlelt marhahús, savanyú uborka, és egy tökéletes összhangban lévő burger szósz. Ami engem nagyon megfogott, az a tetejét is díszítő, mindkét oldalán megpirított buci "kalap". Ha nem szeretnél üdítőt inni, akkor tudsz rendelni házi szörpöt, kávét, kézműves söröket valamint további alkoholos italokat, különlegességeket.
Száz szónak is egy a vége, ha tehetitek és szeretnétek egy jót kajálni, akkor ide mindenképpen be kell ugranotok! Ha nincs időtök helyben fogyasztani, kérjétek elvitelre, nem fogjátok megbánni!

@egy_falat_nyiregyhaza_blog

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egyfalatnyiregyhaza.blog.hu/api/trackback/id/tr6213750544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása