Egy falat Budapest

Gasztronómia, Kultúra, Szórakozás Budapesten

Continent avagy a legjobb pizzéria a városban!?

2018. március 25. 20:04 - Levente Mátyus

Nézzünk be!

Kezdjük azzal, hogy nem is gondoltam, hogy ott lehet pizzát kapni, de még milyet! Na de ne szaladjunk annyira előre! Sokszor mentem már el emellett az étterem mellett, de a kirakatból gondolva nem hittem, hogy ott mást is lehet csinálni mint egy jó bor mellett beszélgetni. Tévedtem.

Mi is ez a hely és hol is van?

 

Az étterem a nyíregyházi városháza alatt található, és ezért igen népszerű is.
Holland barátommal éppen a buszállomásra tartottunk este, mikor láttuk, hogy bent egy nagy Tv-n foci meccs megy. Mind a kettőnknek megjött a kedve meccset nézni, hát bementünk. Én nem voltam éhes egyáltalán, de haverom szeretett volna valamit enni, hát megnéztük az étlapot. Egyből ki is szúrta a pizzát, amit a pincérnő ajánlott is mivel körülbelül két hónapja lehet ott pizzát is enni. 10 perc alatt kész is lett, addig én beszélgettem a pincérnővel aki nagyon kedvesen válaszolt a kérdéseimre a hellyel kapcsolatban. Mondta, hogy lesznek sütik is és nagy valószínűséggel látványosan ki lesznek majd téve szem elé, hogy a pizza után mindenki megkívánjon valami édességet.
Egy picit a helyről: nagyon szép hangulatos hely, belülről csendes. Tökéletes hely egy nagyszerű ebédhez vagy akár vacsorához is. Nagyon nagy pozitívuma a helynek, hogy van wifi és lehet tv-t nézni is akár. Lássuk belülről is.

Olaszországi minőség?


Pénteken visszamentünk ebédelni egy másik barátommal és mind a ketten ettünk egy-egy pizzát. Nagyon jól éreztük magunkat, nagyon kellemes volt délben is a hely.
A barátom egy magyaros pizzát választott magának, én pedig egy "Proschiutto e Funghi" pizzát magyarul: ( sonkás-mozzarellás, gombás pizzát). Egy kicsit többet kellett várni a pizzára, de addig rendeltem egy kávét. Nagyon tetszett a kávéban, hogy külön lehetett kérni Latte Art-os motívummal.
Megérkezett a pizza, na harapjunk bele! Először is nagyon tetszett az a szósz amit mellé kaptunk, ez egy házi paradicsom szósz volt. Valamint imádtam, hogy a pizzának pont olyan volt tésztája, mint amit Firenzében ettem. Tökéletes volt a vastagsága és hagyományos olasz pizza tésztából volt nem olyanból amit Magyarországon megszokhattunk. Tökéletesen meg voltam elégedve a hellyel, a személyzettel és az étellel is. A barátom is így vélekedett efelől. Szerintem gyakran vissza fogok még menni ha megkívánom a pizzát vagy esetleg egy jó kávét szeretnék inni.

@egy_falat_nyiregyhaza_blog

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egyfalatnyiregyhaza.blog.hu/api/trackback/id/tr513779030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása