Egy falat Budapest

Gasztronómia, Kultúra, Szórakozás Budapesten

Utazzunk Keletre

2018. április 06. 22:55 - Levente Mátyus

Ha van jó ázsiai kajálda a városban!

 

Mindig is szerettem az ázsiai gasztronómiát. Ez ma sincs másképp. Ezért látogattunk el a MAI TAI Thai leves és Wok bárba. Egy pár hónapja már kiszemeltem ezt az éttermet és szerencsére most kipróbálhattam.
Ha valaki nem tudná akkor arról a helyről beszélek, ami a könyvtárral van szemben és egy kis Thai zászlóska lobog az étterem felől.

Az ajtón belépve mindenkit  körüllengenek az illatok, amik a látványkonyha felől érkeznek. Szerintem ez a megoldás az egyik legjobb, egy ilyen jellegű étkezdénél. Még hangulatossá teszi az a halk ázsiai zene, ami a hangszóróból szól. Véleményem szerint egy picit lehetne nagyobb is a hely, de ahogy szokták mondani "minden jóban van valami rossz". 

Üljünk le és együnk!

 

Megérkezésünk után rögvest leültünk és rá egy percre megérkezett a pincér, aki nagyon kedvesen mindenben segítségünkre volt, segített választani az étlapról, és így már várhattuk az ételt. Nagy meglepetésünkre igen hamar kész lett a rendelésünk, ami nagyon pozitív dolog számomra.
Volt szerencsénk kipróbálni egy különleges Thai italt, ami kellően finom volt. (Ez sajnos nincs rajta az étlapon, habár szerintem lenne keletje!)
Mivel kimondottan szeretek új és érdekes dolgokat megkóstolni ezért én rendeltem egy levest is. Gondoltam mivel a nevében is benne van "leves és Wok bár" ezért gondoltam, ki kell próbálni. 

Nagyon meg voltam elégedve a levessel, pontosan olyan volt, mint amilyenre számítottam. Keleti kultúrához megfelelően fűszeres, de magyar ízekhez szokott embernek érdekes. Összességében a leves kellően egzotikus volt. Amíg én kanalaztam addig már megérkezett a második. Ázsiai kultúrához méltóan lehetett kérni rizstésztával, üveg tésztával vagy rizzsel, valamint ahogyan a levest is hús nélkül, csirke vagy disznó hússal vagy garnélarákkal természetesen plusz felárért. Mivel hárman voltunk, háromfélét rendeltünk, hogy minél több mindent megkóstoljunk. Az étlapon szerepeltek még, zöldségköretek is, de mi nem azt választottuk.

Ki mit evett?

Ahogyan az előbb is említettem mindenki mást rendelt. Beni egyszerű PAD THAI-t garnélával, Bebe KHAO PAD KAENG KHIAO WAN, azaz Zöld currys sült rízst csirkemellel, én pedig PAD WUNSEN-t, sült üvegtésztát rendeltem csirkemellel. Mind a hárman kifogástalanul meg voltunk elégedve az étellel. Az árak meglepően kedvezőek voltak és ami még nagyon pozitív, hogy elvitelre is lehet rendelni. Mind a négy ételnek kimondottan különleges íze és tálalása volt. Ami engem kimondottan kellemesen meglepett, hogy minden mellé kaptunk egy fél citromot.
Egy biztos, az Ázsiai kultúra igen sokszínű és érdekes! Nagyon ajánlom ezt az éttermet olyan embereknek, akik érdekes, nem mindennapi ízekre, hangulatra vágynak.

Ha érdekesnek tartottad ezt a bejegyzést, és szeretnél értesülni a legújabb gasztronómiai kalandjainkról a városban akkor nincs más dolgod, mint like-olni a Facebook oldalunkat vagy bekövetni minket Instagramon!

 

@egy_falat_nyiregyhaza_blog

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egyfalatnyiregyhaza.blog.hu/api/trackback/id/tr3513812634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása