Egy falat Budapest

Gasztronómia, Kultúra, Szórakozás Budapesten

Jó Kínais a városban!

2018. június 16. 21:37 - Levente Mátyus

A könyvtár mögött volt és nem tudtam róla.

Alig egy hónapja sétáltunk arrafelé és kiszúrtam ott egy új éttermet. Hamarosan kiderült, hogy nem annyira új. Én, viszont csak  most találtam rá. Múlt héten volt szerencsénk kipróbálni. A helyről annyit, hogy igen nagy választékkal rendelkezik. és jó helyen is van. A Megyei Könyvtár mögött, a rendőrség felől közelíthető meg. Sajnos nem lehet elé kiülni, viszont bent van hely mindenkinek.

Nagyon jól laktunk.

Nagyon kellemes, nyugodt hangulat fogadott a korai délutáni órákban. Körülnézve úgy éreztem, mintha egy Kínai filmben lettem volna. Sok fajta hús mellett levesek közül is tudtunk rendelni. Végül sikerült megbarátkozni a gondolattal, és rendeltem egy nagy adagot, négy fajta hússal, valamint egy levest is gombával és csirkemellel. Kellemesen csalódtam,amikor megkóstoltam a levest. Nagyon finom volt, benne a bambuszrügy és a gombának az íze, ami miatt jó összhangba került az egész. Amitől nagyon féltem nem következett be, a hús nem volt túl olajos mint a plázában kapható kínais, és a rízs nem volt odaégve, sem kiszáradva. 

A végére hagytam, amit soha nem szoktam kihagyni, a szerencse sütit. Ez sajnos nem ott készül. Viszont ha így lenne igen sokat dobna a hely értékén, bár szerintem így is a legjobb kínais a városban. Ami nagyon tetszett még ott, az a plafon volt, ez sok embernek nem számít viszont szerinten igen hangulatossá teszi a helyet.

Nyíregyháza Szabadság tér

Ha érdekesnek tartottad ezt a bejegyzést, és szeretnél értesülni a legújabb gasztronómiai kalandjainkról a városban akkor nincs más dolgod, mint like-olni a Facebook oldalunkat vagy bekövetni minket Instagramon!

https://www.facebook.com/search/top/?q=egy%20falat%20ny%C3%ADregyh%C3%A1za

https://www.instagram.com/egy_falat_nyiregyhaza_blog/

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egyfalatnyiregyhaza.blog.hu/api/trackback/id/tr7214051250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása